>

Fy vad äckligt!

Hittade i Robpattz blogg.

Engelsk version ( Svensk längre ner ):

The 23-year-old actor - who plays sexy vampire Edward Cullen in cult movie ‘Twilight' - was appalled when several female fans approached him with bleeding cuts on their necks.


He explained: "One time there were these four girls - in Chicago I think - and they had all scratched their necks until they bled, and then when they came up to me they had these bleeding scabs. It was gross."

The British star recently revealed he is continually worried he does not live up to his fans' expectations and thinks his life would have been very different if he had pursued a different career.

He said: "You see all these people that surround you and you think that one way or another you have to please them. I want to please them. They are the reason I get to do this job I just worry that I don't please them - but I don't know what they want."


"In school, I wanted to be a politician. I just liked the whole idea of it. I wanted to be involved with politics."

 Äckligt äckligt!

Svensk version. ( Gjort på GT, så det blir ingen perfekt översättning. )

Den 23-årige skådespelaren - som spelar sexig vampyr Edward Cullen i kult filmen "Twilight" - var bestört när flera kvinnliga fans kontaktade honom med blödande nedskärningar på halsen.


Han förklarade: "En gång fanns det dessa fyra tjejer - i Chicago Jag tror - och de hade alla repad halsen tills de blödde, och sedan när de kom upp till mig att de hade dessa blödningar scabs. Det var äckligt."


Den brittiska stjärnan nyligen avslöjat att han är ständigt orolig över att han inte lever upp till sina fans förväntningar och tror att hans liv skulle ha varit helt annorlunda om han hade drivit en annan karriär.

Han sa: "Du ser alla dessa människor som omger dig och du tror att ett eller annat sätt måste du behaga dem. Jag vill behaga dem. De är anledningen till att jag får göra det här jobbet jag är bara orolig att jag behagar du dem - men jag vet inte vad de vill. "

"I skolan, jag ville vara en politiker. Jag gillade hela idén med det. Jag ville bli inblandade i politiken."


Kommentarer
Namn: sofijah

sv: tack detsamma , verkligen :) coola foton.

2009-05-18 @ 14:56:52
Bloggadress/hemsida: http://avtrollis.blogg.se/
Namn: J

Svar: Haha det gör inget, sorry att det tog sån tid!

Sjysst att du länkade till RobPattz (jag bloggar där just nu), det är bra att vi gör sånt ;)

2009-05-18 @ 15:07:59
Bloggadress/hemsida: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback