>

Kryssning

Idag vaknade jag vid kvart över fem eftersom jag skulle på kryssning idag med mamma och mormor. Tröttsamt, men skönt att komma iväg lite. Så vid åtta tiden åkte båten iväg, och vi satt vid cafét ett tag, sen gick vi ut och försökte hitta en bra plats att sola på. Så vi var ute och inne hela tiden, gick runt. Sen när vi kom till Mariehamn, så böt vi båt och åkte tillbaka till Sweden. Så det var en kort kryssning, men långa kryssningar är ganska tråkiga. Men i alla fall, så fick jag lite pengar av mamma och vann 10 €, men spelade bort alla. Orkade inte köpa något, och orkade inte spara dem :)
Sen så hade jag tänk köpa en parfym, men den luktade inte lika gott som förra gången jag tänkt köpa den, så det blev en mascara istället. Sen så gick vi ut och satte oss, men eftersom att jag frös gick vi in igen. Och sen så kom vi till Sverige igen och åkte hem. Nu har jag suttit ett tag och redigerat bilderna lite. Lägger inte upp alla, men dem kan komma upp lite här och där. Vänta ett tag, jag kommer strax, ska bara göra en sak!
Här igen! Nu kommer det några bilder.

















Kommentarer
Namn: AMANDA FALK

gud vad fina bilder :D

Ha fortsatt mysig söndagskväll!

2009-05-17 @ 20:49:57
Bloggadress/hemsida: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback