>

Life is hard, but don't make it harder!

Förlåt för att jag har blivit en sådan dålig uppdaterare!
Har bara mått så j*vla dåligt dem senaste dagarna, men nu mår jag lite bättre i alla fall :) Jag ska försöka börja uppdatera mera, men vi får se. Har ganska mycket läxor att ta igen och så. Ska snart börja plugga matte, som jag suger på. Hatar matte! Så j*vla tråkigt. Men men... Och imorgon är det dags för skolan igen. Känns som om jag varit borta flera veckor istället för bara tre dagar. Även fast skolan är tråkig så är det tråkigt att sitta hemma och inte ha något att göra.
Nu ska jag lyssna på musik.
Ciao!



P.S Glöm inte att rösta i fototävlingen!

Kommentarer
Namn: sofijah

sv: tack så jättemkt :)

2009-09-13 @ 16:45:00
Bloggadress/hemsida: http://avtrollis.blogg.se/
Namn: Malinhe - fotobloggen.

SV: hihi awww, tack så jätte mycket! =D

2009-09-13 @ 16:51:20
Bloggadress/hemsida: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback