>

New Moon poster kommer ut idag!

Herregud! Den riktiga New Moon postern är sjukt snygg! Jag vet inte om jag riktigt vill lägga in den än, eftersom att den inte ska visas förrän klockan 2 idag. Så jag tror ni får hålla er tills dess. Eller för min del, till efter 3 när jag slutar skolan. Man kan hitta den om man vet vart man ska söka, för dem flesta hemsidorna tog bort den igen. Ungefär 10 stycken som behöll den. Så, ni får ge er till tåls, och annars är det väl bara att försöka hitta postern om ni inte kan hålla er!
Medans får ni hålla er till den här sjukt fina fanmade postern!

Kram!


Kommentarer
Namn: LIENE

snygg, såg en annan variant nyss på en annan blogg:)

2009-05-19 @ 11:07:40
Bloggadress/hemsida: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback