>

The Twilight Saga bloggar

På länkar har jag lagt till Twilight bloggarna jag besöker varje dag, och det tycker jag att du också ska göra! Sjukt bra är dem, med en massa bra info om allt som händer i nya filmen New Moon, och om alla skådespelarna i Twilight saga. Besök! :)
Och sen också, som dem flesta uppskattar, om man någonsin tar något från någon annans blogg, så säg vem du tagit det ifrån. Som t.ex. Twilight bloggarna jobbar hårt varje dag med att hitta info från The Twilight saga, eller hur?
Så, säg alltid vem du tagit dina texter ifrån, om du inte skrivit dem själv!

Allt från mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback