>

Full Moon Academy

Här kommer ett smakprov ut FMA ( Full Moon Academy ), min senaste bok om vampires. Ooohhh!

”Men… Du måste skämta dig.” sa jag och reste mig upp i sängen, även fast det dunkade i mitt huvud och jag ville bara sjunka ner bland kuddarna igen.

”Jag kan inte… Bara lämna mitt liv!” Jag höjde rösten, och det började göra rejält ont i halsen.

”Nej, såklart inte. Du kan ju träffa dina kompisar och föräldrar som vanligt, om dem vill träffa dig.”

”Varför skulle dem inte vilja träffa mig?”

”Tror du inte dem skulle tycka det är läskigt att träffa en vampyr?” frågade kvinnan och jag skakade lite på huvudet. Det här kan inte vara sant.

”Vadå? Jag ser väl ut som vanligt, eller?” frågade jag och lät orolig.

”Nej, inte riktigt.” sa kvinnan och tog fram en spegel. Jag stirrade in i mitt ansikte, som såg likadan ut, förutom tänderna, eller speciellt hörntänderna, som nu blivit spetsigare än tidigare. Och ögonen var mycket klarare än förut. Mina förut så ljus gröna ögon var nu intensivare, mörkare och mer gnistrande. Det gjorde faktiskt en större skillnad än vad man kan tro.



Kommentarer
Namn: emmelist

tackar :D allt bra?

2009-10-05 @ 19:22:57
Bloggadress/hemsida: http://emmelist.blogg.se/
Namn: Sara (A)

Hahahha xd

JAG TOG DITT NAMN....Eller inte ^^'

2009-10-05 @ 20:57:25
Bloggadress/hemsida: http://zamber.blogg.se/
Namn: lovisa

fin blogg

2009-10-05 @ 21:30:43
Bloggadress/hemsida: http://peerla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback