>

Je vole, et il se sent comme je flotte comme une plume.

Här kommer en bit ur en bok jag håller på med. Jag vet, jag skriver nya hela tiden, men sedan ibland går jag till dem gamla och skriver osv, så dem kommer bli klara någon gång. Har inget namn på en här.

Jag hade försökt skjuta undan tanken på min mamma och styvpappa, men det kom hela tiden tillbaka. Avskyn i mammas ögon och den äcklade minen Rick hade haft. Det var inte mitt fel att den där mannen valt mig till sitt offer. Det var inte mitt fel att han… Jag hörde fotsteg bakom mig och vände mig snabbt om, men ingen var där. Jag antar att jag bara inbillade mig det.

Men jag reste mig ändå upp och slängde väskan över axeln. När jag vände mig om stod han där med sina bruna ögon. Jag hoppade till och ramlade nästan omkull om inte han fått tag i mig i sista sekunden.


Kommentarer
Namn: Fia

Tack :D



jag sydde klart dem igår :)

2009-10-18 @ 14:43:24
Bloggadress/hemsida: http://soofiiass.blogg.se/
Namn: Gossip Girl

Hej jag undrar om du skulle kunna göra en Gossip Girl design till mig?



XOXO

Gossip Girl

2009-10-18 @ 16:46:37
Bloggadress/hemsida: http://gossipgirllovehategossip.blogg.se/
Namn: Emelie

Det var så lite så! :) Jag var bara ärlig! :)



Ha en fin kväll!

Kram

2009-10-19 @ 21:14:31
Bloggadress/hemsida: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback