>

Ich bin Happyface, with " sense of humour "

Gick på promenad och tog några bilder, men gjorde dt med mobilen så kommer aldrig orka lägga dem på datorn, eftersom att min sladd är borta. Och det har den varit i flera månader typ. Och så funkar inte mina hörlurar, så... Det suger. Nu kan jag inte lyssna på musik utan att alla gör, så jag kan bara lyssna på musik hemma. Och så är det också förbud på att ladda ner låtar så det suger också. Nu måste man väl köpa skivor och jag kommer aldrig göra det så jag måste sluta med musik. Buhu! ;( Nej men får väl lyssna på radio. Bandit ofc! Love rock! That's the best fuck the rest!
Aja... Har jätte ont i ryggen, men det är nog för att jag sitter vid datorn. Sen måste jag läsa till kemiläxa till imorgon, men allvarligt talat så orkar jag inte det, så jag skippar nog den... Hatar ändå NO och kommer aldrig behöva det. Fyfaan, vad tråkigt det är! HATA HATA HATA! Aja... Någon som vill göra något imorgon? Vill ha något och göra. Fira att man slipper läxor i en hel vecka. Eller jagmåste göra lite matte och engelska, men det gör man typ sista dagarna. Haha... Men badminton är inställt på söndag :( Tråkigt. Kunde ju inte gå förra veckan, så det suger. Nu kan jag inte träna för att få min sommarkropp. Inte för att jag typ ändå kommer få det... Kommer ändå inte orka träna till slut och sen går jag upp i vikt igen... Inte så kul... Men i alla fall. Ska snart duscha. Juste idag fick jag en tjock tröja. Från Stadium för 399 kr. Tkr inte att stadium i vanliga fall har min klädsmak direkt, men den var fin. Alla som går på min skola får ofc se mig i den. Tillsammans med jeansleggins. Yes. Aja... Alltså jag skriver aja och yes ganska mkt... Men det är funny. Och imorgon hoppas jag att Liisa pratar mkt på matten så man slipper jobba i boken. yes! Och sen på tyskan ska vi titta på Hassan och hålla på med påsksaker typ... Yes yes! Idag så var jag lite rolig och gissade på en påskägg sak. Och vill ni veta en sak? Jag vann inte xD Haha, jag gissade att det var 345 godisar i och vägde 6.50 kg. Haha... Det var säkert en massa smågodis i och så... Fast jag är jätte sugen på godis och vårrullar just nu. Vårrullar med thaisås. Mums! Fast jag gillar inte riktigt dem vegetariska... Vanliga är godare... Och det här är ett " trötterinlägg ". Dem skriver jag oftast på kvällarna när jag har roligt. Men det finns ett klipp på youtube jag tkr är jätte roligt. Tänker inte säga vilken för min brorsa tkr jag kommer bara att bli mobbad, så... XD inte för att jag bryr mig men orkar ändå inte.

Tjola hoppla hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback