>

I'm happy, 'cause no it's not school for a week

YES! Nu har tur, jag orkade ladda in bilder från mobilen till datorn. Ich bin duktig? Haha. Men i alla fall. Idag är det så jävla skönt väder ute. Man slipper alla jackor, kan gå i leggins och så... Faan vad skönt! Idag var skoldagen ganska lugn. So hade vi nutidskryss och på matten jobbade vi som vanligt, men ändå... Sen på no, var det ju såklart tråkigt, men whatever. Sen på lunchen väntade jag först på Sara och Emma och det var typ 10 min eller så. Det var pannkakor ganska äckligt, för jag blir illmående + att skolans är inte lika goda som hemma. Sen när jag och Sara ätit gick vi ut och pratade och så. Värsta roliga saken som hon läst i en manga bok. En kille skulle typ möta några och han sa : Jag har tiotusen män bakom mig. ( Eller? var det så? ), men i alla fall och han hade inga bakom sig och alla typ bara: ÅH NEJ! Lite dumma haha. Ofta typ tiotusen män gömmer sig bakom en sten eller något. Sen så sa jag akta, jag har tiotusen flugor bakom mig. Haha! Okej, det kanske är dålig humor men det var såå roligt! Aja, sen på tyskan så gjorde vi påskkort och min blev ganska fin även fast jag inte gjorde klart den xD
Och sen på svenskan höll vi på med noveller, och fick sluta 5 min tidigare. Haha! Och A fick sluta typ 1. Fusk! Bara för att dem inte hade någon vikarie!
Och imorgon ska jag vara med Sara och jag ska tigga pengar av mamma så att jag kan köpa några manga böcker på second hand kanske...
Och nu är det äntligen påsklov! Woho! Ska alla göra under påsklovet? Jag ska nog vara med kompisar och så...

Puss och kramisar!

 Jag och Sara. Jag ser stor ut eftersom att min tröja är så stor xD
 Sara xD
 Se där! Vår skola! :O
Haha, idrottshallen xD

Fett roligt va? Idrotten är större än själva skolan :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback