>

Maybe I want beautiful weather

Hej hej igen!
Ska nog börja skriva så här om min vardag ibland. När jag har lust. Och det har jag nu. Väntar på att min brorsa och papi ska åka hemifrån, så att jag får huset för mig själv ett tag. Då ska jag vara busig och äta knäckebröd. xD Haha, lite roligt var det där. Själv sitter jag har och skrattar åt det. Som sagt, dålig humor har jag. Idag så var det matte första timmen och vi fick läxa som jag redan gjort. På bilden gjorde jag ite så mycket, egentligen. Och på musiken spelade vi en låt, som jag nästan kan spela utan mellanrum i ackordbyten xD Och jag har spelat på den jätteläänge, så jag är inget musikaliskt geni :( Tyvärr... Sen på lunchen gick jag hem och satt lite vid datorn och åt flingor. Sen på engelskan så ritade jag och vi hade läxförhör. Gick väl sådär. Sen på idrotten hade vi basket, och det var väl ganska roligt. Och när jag kom hem duschade jag, gjorde läxor och ritat lite. Nu ska jag göra något annat. Kanske gå bort från datorn och göra engelska läxan?
Vi får se!

Kram!


Kommentarer
Namn: Saraaaa

Ääääsch! Engelska läxan e ju triist xD (gjorde den nyss (A) )

2009-04-15 @ 18:22:59
Bloggadress/hemsida: http://zamber.blogg.se/
Namn: Erica

SV: Tack så mycke, gillar din bakgrund :)



kram

Erica

2009-04-16 @ 17:25:20
Bloggadress/hemsida: http://EranErran.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback