>

I would love to go out right now

Frågestund Svar.

Vad fick dig att börja blogga?
Svar: Hmm... Vad som fick mig att börja blogga... Det var nog för att jag gillar att skriva, så...
Vilka bloggar läser du på daglig basis?
Svar: Hmm... Minicookie, Kissie, Kenza, Twilightnews, Twilightmovie
Favoritplagg nu på våren?
Svar: Hmm... Det blir nog skjortor. Har inga än, men dem är så snygga med ett par shorts, linne och gladiatorsandaler.
Vad ska du shoppa till sommaren?
Hmm... Shorts, linnen, skjortor, klänning, kjolar, leggins, några skor och lite annat kanske...
Drömyrke?
Svar: Vet inte om jag har något drömyrke, men skulle gärna bli kläddesigner, fotograf, eller starta ett eget litet Café kanske...
Bästa minne?
Svar: Hmm... Jag vet faktiskt inte... Jag har nog inget " bästa minne ", bara bra minnen. :)
Favoritmusik?
Svar: Jag fullkomligt ÄLSKAR all slags musik ( nästan ), så det är väldigt svårt att säga. :)
Favoritbloggar?
Svar: Twilightnews skulle jag tro, eftersom att jag just nu är ett stort Twilightfan :)
Hur kan man vara så söt?
Svar: Ja... Jag själv tycker inte jag är speciellt söt, men ja... Det är väl generna jag får skylla på :)
Något tips att få fler besökare?
Svar: Skriv sådant som du gillar, men även sånt som lockar besökare, som till exempet, om man bara skriver om sig själv och inget annat, kanske andra tröttnar på bloggen till slut, så man kan kanske ge klädtips eller vad som helst som du tycker är roligt :)
Favoritplagg?
Svar: Hmm...Jag har egentligen inget favoritplagg, men jag älskar accessoarer, så den frågan är lättare att svara på :)
Vad gör du helst en solig dag?
Svar: Hmm... Kanske åker och badar och solar, eller kanske åka till stan, och bara gå runt och njuta av solen :)
Favoritglass?
Svar: Det blir nog B&J Cookie Dough. ♥
Är du oskuld?
Svar: Ja.
Hur ofta shoppar du?
Svar: Beror på hur mycket pengar det går åt mobilen, men det blir nog minst 20 ggr per år :)
Vad är ditt yrke (om du jobbar)
Svar: Jobbar inte ;)
Favoritfilm?
Twilight ♥

Kommentarer
Namn: sadia

twilight är bra :)

2009-04-25 @ 11:17:20
Bloggadress/hemsida: http://sadia.blogg.se/
Namn: Ida

Intressant:)

2009-04-25 @ 11:46:09
Bloggadress/hemsida: http://festizzz.blogg.se/
Namn: Anonym

sv; ah kan tänka mig, det höjer ens självförtroende att se hur många prenumenanter man har, men det är roligare veta att dom vill vara där själv istället för att man ska ha "tvingat" dit dom :)

2009-04-25 @ 12:08:58
Bloggadress/hemsida: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback