>

You CAN get drunk on Fanta!

Tjenare alla!
Idag vaknade jag vid nio tiden och då så duschade jag och klädde på mig och så. Var inte hungrig, så jag åt inget till frukost. Sen vid 11, halv 12 tiden ringde Sara och jag gick till henne. Sen satt vi inne en stund sen så gick vi till hk för att hon skull köpa Pommes pinnes, och sen gick vi till second hand för att köpa mangaböcker, men det fanns inga. Så vi gick till torget och köpte läsk. Jag köpte trocadero och fanta exotic thrill och hon köpte 2 fanta exotic thrill. Sen blev vi fulla på fanta och flummade omkring. Haha, det var roligt. Och sen gick vi till henne och läste lite manga. Sen så gick vi typ ut igen och till hk igen där jag köpte pommes pinnes. Sen så gick vi till en lekpark och satt vi ett par gungor och sjöng en musikal och gjorde så långa meningar som möjligt. Haha, roligt var det. Sen så gick vi till henne igen och lärde oss japanska. Haha, sen började vi flumma ännu mer och nu skulle hon äta så jag gick hem. Trött är jag nu.
Men i alla fall... Nu ska jag chilla lite här och ta det lugnare. Och INTE tappa andan. Haha, bara Sara som förstår. xD

Nu ska jag iväg och krascha en studsbana, hahaha!

FAAN går inte att ladda upp bilder >:(

Kommentarer
Namn: Josefine

Jag är en av de nominerade som har chans att bli veckans blogg hos;

Leonora - http://magiskaminnen.blogg.se/ .

Så rösta på mig, om du tycker att jag förtjänar att bli veckans blogg! :)♥

2009-04-05 @ 12:55:42
Bloggadress/hemsida: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback