>

Craving for more than I can have

One single tear falls
That's all I'll give you


Tjenare alla!
Länge sedan jag skrev kanske? ;)
Har i alla fall tråkigt just nu så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg. Vet inte om jag kommer skriva mer på ett tag, det beror helt på om jag känner för det eller inte. Inget speciellt har hänt så ni behöver i alla fall inte oroa er för det! Just nu lyssnar jag på musik, som alltid, och försöker bestämma mig för om jag ska skriva eller läsa...
I alla fall, ska fixa lite bilder och kanske skapa framsidan till en sak för EV.
Ciao!


Jag är ganska nöjd med de här bilden ;)
Vad tycker ni?


Kommentarer
Namn: mariana DG

underbar blogg:)

2010-02-14 @ 21:28:56
Bloggadress/hemsida: http://marianadg.com
Namn: sara

bilden är väl från One Tree Hill från början :P

2010-02-19 @ 22:51:53
Bloggadress/hemsida: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback