>

Hatar prov!

Skriver igen här! Tråkigt jag vet, men har inget annat att göra. Just nu lyssnar jag på Creed - One last breath, men ska kanske kolla om dt kommer något bra på bandit. Kom just på att jag önskar jag hade ett större rum så att jag kunde köpa ett fotölj eller kanske till och med en soffa dit. Men mitt rum är ganska litet :'(
Längtar tills jag ska få min tv till mitt rum. Vet inte när det blir men kanske till sommaren :D Hoppas. Längtar tills jag slipper missa bra tv-program bara för att ingen tv är ledig. Kunde haft en tv, men ofta jag vill ha en mini-tv som man inte ser ngt på? Nej hellre är jag utan ändå ;) Men men... Borde plugga inför fysikprovet som jag inte vet när jag ska göra det. Lärarn sa att jag skulle göra den på fredag, men tydligen inte. Aja... Kommer ändå få ig bara för att jag suger på fysik. Aja, men whatever... Nu måste jag nog träna om jag ska bli smal till sommaren.

Puss och kram!




En ugly bild jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback