>

Ich bin Happy!

Tjenar tjenare alla!
Idag är det äntligen fredag igen. FAN säger jag bara! Veckorna går snabbt som helvete och jag måste börja gå ner innan sommaren annars kmr jag vara tjoockis! Aja, idag var jag lite flummig, inte för att jag visade dt så mkt, men livet kändes roligare på ngt sätt... Vet inte vrf. Men på lunche var jag lite rolig med S och sen så var jag rolig på lunchrasten också, säger vi som... Haha... Sen såg vi Hassan på tyskan ;)
Sen så fick vi sluta fem min tidigare. haha, oj vad mkt. Aja, nu ska jag sticka med mami och papi till affär så ska jag få ben&jerrys. Vet att jag måste bli skinny men orkar inte tänka dt på en fredag. Det är ju fredag va fan! Aja, tror jag är extra glad eftersom det är vår. Eller så har jag blivit en gladare person bara! :D

xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback