>

I'm positive, all negatives is gone!

Idag känner jag mig väldigt positiv. Vet inte varför.... Kanske för att jag fick så mycket fint idag, eller att luggen gjorde att jag tagit bort det dåliga. Haha, lite konstigt, men jag är väldigt positiv. Först fixade vi mit bankkort, så nu slipper jag en massa lösa pengar. Yes! Sen så gick jag och mami till Gina Tricot och jag köpte ett halsband och en klänning/tunika. Sen så köpte jag från Deichmann ett par gröna skor och från H&M köpte jag en svart väska. Så jag känner mig ganska nöjd. Haha, när jag kom hem dansade jag och så. Haha, jag känner mig rolig. Jag ser rolig ut när jag dansar. Fast det kommer ni nog aldrig att se. Haha!

Puss och kram!

 Tunika/klänning 199 kr Gina Tricot, Väska H&M 249 kr, Skor Deichmann 129 kr, halsband Gina Tricot 119 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback