>

Köp, köp och mat!

Ni vet när jag skrev att jag inte skulle göra något idag? Men när mamma kom hem sa hon att hon, jag och pappa skulle ut och äta. Och jag fick ju såklart välja, så det blev Sibylla. Dem har goda pommes... Mums! Sen efter det blev jag tvungen att följa med dem till Maxi, men det vr ju bra för då kunde jag köpa lite saker som jag behöver. Köpte Isadora Build-up Mascara EXTRA VOLUME för 89 kr. Sen köpte jag två Gossip Girl för 49 kr/ st. Sen köpte jag choco latte - swiss chocolate orginal till mig själv. Fast caffe latte är mkt godare, men det fanns inte :(
Sen köpte jag nog inget mer... Eller juste, jo jag köpte mjölklinser till min lilla hamster ;)
Och på tal om min hamster städade jag hennes bur och hämtade up min gamla hamsterbur och satte ihop dem två så det blev som en jättestor bur ;)
Hoppar hon får kul i den... Men men... Nu ska jag kaske lyssna på Bandit och chilla resten av kvällen. Undrar om det kommer ngn bra film på tv... Vet ni om det kommer något? Annars får jag väl lyfta mig upp ur stolen och gå till vardagsrummet och kolla det, haha!
Lägger in mina bilder snart, ska bara skriva lite till skulle jag tro... Kom ihåg frågestunden längre ner på sidan!

Pussar och kramar!








Kommentarer
Namn: hanna

sv: tack :)



fin blogg!

2009-03-07 @ 19:39:24
Bloggadress/hemsida: http://hannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback