>

Morgonstädning och glada miner

Godmorgon alla!
Idag vaknade jag en ganska bra tid vid halv nio. Det är normaltid för mig. När jag vaknade åt jag frukost och läste vidare i Twilight. Sen så började jag städa HoneyC's bur. Det blev finare än förra gången tkr jag. Men det kommer ni aldrig få veta ;) Sen så städade jag mitt eget rum och nu är jag äntligen klar! Jippi. Aja, nu ska jag sitta vid datorn och sen så ska jag kanske läsa lite Twilight och sen titta på One Tree Hill 18.05. Sen ska jag också fixa mig inför badminton träningen idag. Min hamster blev i alla fall glad när hon fick springa fritt i mitt rum och skutta. Men nu sticker jag iväg!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback