>

Ngn som vill vara rolig?

Jag bombar med inlägg nu eftersom att jag har t-r-å-k-i-g-t! Ingen som vill vara rolig med mig ;(
Jag blir faktiskt lite ledsen nu. Haha, nä jag skämtade bara... Men jag önska J var inne på msn, hon är roolig. Saknar henne hoppas hon kmr hit i sommar. Eller att jag åker till henne kanske. Jag kanske ska till portugal elr italia i sommar, sen kanske vi ska åka utomlands innan skolan slutar också. Chill! Aja, nu ska jag försöka få ngn att ha roligt med mig, ngn kanske vill följa med till hk och köpa glass with me ;D Eller kanske inte men men... Skriv till mig om du vill följa med mig ;D Haha, nä men nu ska jag lyssna på music...

xoxo

P.S Kom ihåg att jag har VÄRLDENS sämsta humor. Den suger, ingen skrattar ( förutom jag :S )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback