>

Tjejmiddag, MVG och coola bilder

Kom hem för ungefär en halvtimme sen från tjejmiddagen. Det var jättekul tkr i alla fall jag :)
Hehe, men jag suger på Singstar. Usch fy! Nu kan jag berätta va jag köpte till henne. Två manga böcker. Sugar Sugar Rune 2 och 3. Trodde hon hade 1:an men det hade hon inte. Fast den kan hon ju köpa senare om hon vill :)
Orkar inte berätta om skolan förutom att jag hade svenska prov och jag vet att jag kommer få fel på ett ord. Med andra ord MVG igen alltså. Och vi slutade tidigt också, så det var skönt. Orkar inte skriva mer just nu. Är hyperaktiv, men vill inte skriva värsta långa inlägget som igår. Haha!

Pussar och kramar!

 Cool bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback