>

La vie n'est pas toujours facile, mais c'est seulement à apprendre à vivre avec elle!

Hej alla!
Länge sen jag skrev, men tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg för att ni inte ska bli helt utråkade. Så mycket har inte hänt den här veckan, eller rättare sagt inget. Har mest läst, skrivit på min bok, varit i skolan osv. Och imorgon är det äntligen fredag och jag får SOVA. Har varit väldigt trött den här veckan, fast jag kan ju inte stanna hemma bara för det. Har varit borta från skolan alldeles för mycket. I helgen händer väl inte så mycket, men nästa vecka tror jag det blir shopping för min del. *Evil smile*
Älskar att köpa kläder, fast jag ska försöka dra ner på det lite ;)
Förresten, så ska jag åka till USA ett år när jag gått ut nian, intressant va? Jag tycker det ska bli superkul även fast jag ska dit för att gå i skola. Jag tänker pröva på lite nytt och jag skulle åkt nästa år om inte det vore för att jag är 3 månader för ung. Väldigt irriterande, fast det är ju bra på sätt och vis eftersom att jag annars skulle behöva göra alla nationella prov och så? Okej, jag vet, jag låter som värsta plugghästen nu, men det är bra att planera.
Ciao!


Visst ser det ganska snyggt ut? Tog den på nattorienteringen. Ganska länge sen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback