>

100 frågor och svar ;D

Jag har så tråkigt, så jag snodde den här av burmakatten så jag ska göra det, och det kommer bli JÄTTE tråkigt att läsa ;)

100 FRÅGOR

Började 17:11



1. Fullständigt namn? - Jenna Cecilia ...
2. Ålder? - 13 ( 14 i November )
3. Vart bor du? - Nära Sthlm
4. Bor tillsammans med? - Honey Cream sötnos ;)
5. Färg på ditt hus? - Röd/Brun
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? - 1995
8. Klass? - 8b
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 eller något?
10. Något jobb? - Naaej xD
11. När gick du upp i morse? - Halv sju ;)
12. När ska du sova? - När jag är trött. Dah! xD
13. Duschat idag? - Jao
14. Kramat någon idag? - Nope ;)
15. Pussat någon idag? - Neaj ;)
16. Vad har du ätit idag? - Mackor, vårrulle, mackor ;D
17. Dagens klädsel? - Rosa linne, röd vitrandig tröja, svart kjol, svarta strumpbyxor, rosa benvärmade osv xD
18. Dagens smink? - Mascara, kajal, ögonbryns penna xD
19. Dagens sötnos? - Hmmm... xD
20. Dagens roligaste? - Burmakatten i målbrottet xD

Socialt:

21. Har du många vänner? - Naej, inte så många xD
22. Hur många har du kysst? - Hmm då ska vi se ... 0 xD
23. Vem kramade du senast? - Kommer inte ihåg. Är ingen kramig person... Säger vi som =O
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Nada gång
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej... ;/
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa xD
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Öh, mamma xD

Favorit:

31. Film? - Twilight damdam!
32. Låt? - Angels on the Moon
33. Mat? - VÅRRULLAR! <'3
34. Dryck? - Fanta exotic, aha!
35. Färg? - Schwarz und lila xD
37. Stad? - New York in my heart ( P.S Har aldrig varit där ;) )
38. Land? - Australien ;)
39. Ämne i skolan? - Bild och typ slöjd
40. Människa? - Hmm... Gissa xD
Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Moi, ( Jag vet, jag är ego ) ;)
42. Personen du kysste? - No one ;D
43. Gången du spydde? - Typ tre-fyra år sen =O
44. Gången du grät? - Jag nästan grät igår xD
45. Pizzan du åt? - Hur ska jag komma ihåg det?
46. Gången du var i Göteborg? - Typ två-tre år sen
47. Gången du var i Stockholm? - Söndags xD
48. Gången du var full? - Never been never will
49. Gången du var hög? - Hmm... Igår i skolan xD

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Home Sweet... ALABAMA xD ( Jag vet, min humor är helt klart roligast xD )
54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel
55. Singel eller upptagen? - Singular här, kom och ta för er... INTE!
56. Hångla eller ha sex? - -
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Fan inget?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Herregud, tittar du fortfarande på sånt xD Har aldrig gillat ngn av dem och kommer aldrig gilla
60. Blont eller svart hår? - Schwarzkopf ;D
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blue
62. Choklad eller lakrits? - Choklad<3
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Fanta love <'3
66. Pizza eller kebab? Kebabi är gotti gotti ;D
67. Randigt eller prickigt? - Både och <'333
68. Älska eller älskas? - Both ;)
69. Leva eller dö? - Ibland dö ibland leva ;D Beror på...

Antal:

70. Personer du älskar? - Det får ni inte veta! Nanananana!
71. Personer du hatar? - Hatar ingen, jag är en ÄNGEEL!
72. Gånger du varit full? - ingen
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars period? - Nobody
74. Glassar du ätit på en dag? - 3 ;)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen :(
76. Gånger du haft minnesluckor? - En gång
77. Gånger du varit hög? - Alltså, favorit fråga 09?
78. Personer du saknar just nu? - I saknar att kunna berätta allt för en viss person
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Få se... Många, många ggr. Därav mina jättefina dikter ;)

Vem:

80. Vill du kyssa nu? - ....hemligt....
81. Ska du träffa imorgon? - De i min klass?
82. Sjöng du senast för? - Emma
83. Hade du senast en msn konservation med? - Martina
84. Spelade du tvspel med senast? - Syrran
85. Vill du ta med på resa nu? - Jenna<3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ....hemligt.
87. Förtjänar att dö? - ....alla puckade mördare.
88. Är söt? - Poo.P.Frog och Meron xD<3
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Poo.P.Frog<333

Vad:

90. Gör dig glad? - Att skratta och flumma med Jenna :) När någon säger något bra om mig ^^'
91. Gör dig ledsen? - Egoistiska personer som ALDRIG ger mig medkänlsa trots att jag ger dem det, lögner, svek, taskiga kommentarer.
92. Vill du helst göra nu? - Luta huvudet mot någons axel och bara gråta.
93. Önskar du att du slapp göra? - Vakna.
94. Vill du ha nu? - krama mig.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Beror på vad jag får och inte får till jul.
96. Längtar du till? - Att börja gymnasiet och kanske få bra vänner. Till Praoen.
97. Tycker du om dina betyg? - sådär....jag vill ha bättre men är för lat.
98. Ångrar du i ditt liv? - Att jag slutade i Kunskapsskolan kanske....? Jag är lite osäker....vill ju gå kvar med Jenna.
99. Är det bästa som hänt dig? - Uppcon 09 och träffa Mathilda, Amna, Evelina, Jenna, Annie, Claudia
100. Hur mycket är klockan? - 19:21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback