>

Jag är kreativ!

Tjenare alla!
Idag hade jag typ sovmorgon en halvtimme för vi skulle till Vilunda gymnasium för att typ göra något. Och så var det väldigt kallt ute, speciellt med kjol. Och i Vilunda dansade vi typ och så, och sen hade vi två lektioner innan vi slutade för dagen. Jag har bestämt mig för att jag ska ta estiska linjen på gymnasiet. Fast det är inte förrän om två år som jag börjar, men det är alltid bra att planera ;)
Sen ikväll har vi nattorientering och det ska väl bli helt okej, kanske tar med kamera. Det kommer bli coola bilder till bloggen då ;)
Nu ska jag lyssna på musik. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback