>

Maybe there is no tomorrow

Tjenare alla!
Jag vet, jag har typ inte uppdaterat, ( om man inte räknar med mina tusen dikter xD ), men jag orkar inte alltid skriva om mina dagar, för jag tror inte ni bryr er så mycket om det ;)
I alla fall, den enda roliga lektionen idag var EV, så jag var på värsta flumhumör och skrattade åt allt. Skitroligt. Sen när vi slutat, så kom jag typ inte upp ur stolen, så det skrattade jag åt och började nästan gråta. xD Smart, jag vet!
I alla fall, nu ska jag sitta vid datorn och sen ska jag göra läxor och titta på Grey's.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback