>

Et ipsa scientia potestas est.

Dum spiro, spero. - Så länge jag andas, hoppas jag.

Hej alla!
Ett tag sen jag senast skrev, så jag tänkte att jag kanske ska ta och slänga in ett inlägg ;) Ska snart till Sollentuna centrum och försöka hitta en praoplats och sen kanske det blir lite shopping, vem vet? Idag var jag inte i skolan eftersom att jag mådde dåligt, men nu mår jag lite bättre. Och imorgon blir det ännu en skoldag :(
Har inte så mycket att skriva egentligen så jag antar att det här får bli ett ganska kort inlägg ;)

Ciao!


Kommentarer
Namn: ANNA

Vilken fin blogg du har!

2010-01-29 @ 23:09:20
Bloggadress/hemsida: http://mannaman.blogg.se/
Namn: :(

vad har hänt med din blogg på sistone?

förr hade du ju outfits och en MASSA!

nu är det bara dikter och allt hela tiden, älskade din blogg... :(



/ledsen bloggläsare.

2010-02-27 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback