>

Gina Tricot


Jag vet inte vad det är med Gina Tricots kläder, men jag verkligen ÄLSKAR dem! Förut tyckte jag inte om deras kläder eftersom att jag alltid gick i svarta kläder. Men dem har sjukt fina kläder. Färgglada. Och ganska mycket av den stilen jag tycker om. Om jag bara hade mer pengar skulle jag säker köpa mycket kläder därifrån. Som sagt är dem ju bara så fina. Gillar den peach färgade tee:n på bilden. Vet inte varför men jag gillar den färgen. Och så gillar jag bilden på den. Verkligen somrig. Ja, för nu ska man ju börja satsa på en sommargarderob och stoppa undan alla vinterkläder. Men en sak undrar jag.
Hur mycket spenderar du på nya kläder?
Själv blir det väl inte jätte mycket för min del, men ändå mycket. Mer än vissa andra i alla fall :D
Kanske några tusenlappar om året eller så. Håller inte riktigt koll. Men som sagt älskar jag verkligen deras kläder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback