>

-

En sak är väldigt irriterande när jag skriver på min bok. Jag hr inget tålamod! Jag vill att allt ska hända på en gång, men jag tror ändå jag lyckats ganska bra hittills med min bok. Fast jag är inte säker på om den ska bli 200 sidor lång. Kanske 150 eller så, och då har jag 80 sidor kvar att skriva. Lätt som en plätt? Kanske, om jag får mer idéer till boken. Jag ska i alla fall inte avslöja någonting mer, så det blir inga fler smakprov. Tyvärr. Annars har ni ju läst hela boken innan den ens kommit ut ;)
Men i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback