>

Idag fick jag inte sova ut!

God morgon alla!
Eller för min del, så blev jag tvungen att vakna för nästan två timmar sen, eftersom jag hade utvecklingssamtal, eller vad det nu var xD
I alla fall, så fick jag bara veta att jag ska få betyg nu i åttan. ( Nähä, det menar dem inte?! :O )
Aja, första betyget kommer vid jul, så jag MÅSTE börja plugga mer, för jag ska satsa på VG eller MVG. Det är bara att säga Lycka till nu Jenna! Nä, jag skämtade bara :)
Hur mår ni alla läsare då? Har varit lite självisk här, och inte frågat om er. Skäms! Aja, nu ska jag fortsätta skriva på min bok, om den ska bli klar någon gång. Ska satsa på 200 sidor ungefär, och har bara skrivit 60-70 sidor. Okej, det är inte bara, men det känns som det.
Men nu ska jag dra vidare!
Ses.


Här kommer en bild på min älskade Honey Cream, som var lite trött där, så därför ser hon lite "sur" ut. Hon har ärvt sin morgonhumör från mig. Tyvärr xD

P.S På måndag har jag sovmorgon, för vi har inte valt EV än, så jag börjar halv tio :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback