>

Imorgon blir det skola igen!

Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterat idag, men jag har så j*vla ont i magen, men nu är jag här i alla fall. Imorgon börjar skolan, och man måste börja vakna tidigt på mornarna igen. Inte kul, men man får göra det bästa av det!
Och sen måste jag fixa ögonbrynen, för dem är alldeles för tjocka, och ljusa, men jag färgar dem kanske idag, men fixa får jag göra senare, vet inte när. Och sen är mitt hår alldeles gult, så det ser inte så fint ut. Och jag får inte färga på jättelänge eftersom att jag har så många olika färger i håret, ( som inte syns, som tur är ).
Aja, det finns alltid något man inte gillar med sig själv, men det är bara att lära sig leva med det.


Kommentarer
Namn: Fia

Köp färgmedel hos hälsobutiken, den färgningen sliter inte på håret :D

2009-08-19 @ 20:01:07
Bloggadress/hemsida: http://soofiiass.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback