>

Kol-teckningar

Nu är jag här vid datorn igen, och tänkte uppdatera lite för eran skull. Jag har gjort två kol-teckningar som jag lägger in imorgon. Jag är faktiskt ganska nöjd, för förut kunde jag inte riktigt hantera kolpennan ;) Smart av mig va?
Jag kanske lägger in några smakprov på Passar jag in? eftersom att jag inte vill att den ska bli för tråkig. Ni kan alltid säga till när ni tycker den blir för tråkig, så fixar jag det. Om jag inte själv tycker det är bra då ;)
Jag fixar även en kategori för berättelser och sådant. Hur låter det? Bra kanske? ;)
Nu ska jag i alla fall fortsätta skriva, och följ med i bloggen, så kanske ni får ett smakprov snart ;)
Ses!


Kommentarer
Namn: Viktoria ♥

allt bra med dig? :)

2009-08-25 @ 20:47:41
Bloggadress/hemsida: http://vickanss.blogg.se/
Namn: Neah

När kan du fixa designen?

2009-08-25 @ 22:08:21
Bloggadress/hemsida: http://linnearunermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback