>

Svart och vitt rules!

Hej hej alla! ( Varför börjar varje inlägg så? )
Idag gick väl skoldagen helt okej, ganska tråkig, som alltid då. Orkar inte skriva om det, för då blir ni säker less på den här bloggen, och börjar läsa någon annans, och då står jag här med noll besökare, och blir väldigt besviken på er! ;)
Igår tapetserade vi klart mitt rum, och det blev skitsnyggt! Love it! Det är svart och vitt, och dem svarta tapeterna har trämotiv. Kanske sagt det?
I alla fall, så trodde jag faktiskt jag hade ganska ett ganska vitt rum, men ni skulle sett skillnaden mellan mina gamla tapeter och nya. Mitt rum var för fan gult!
Men i alla fall. här kommer några bilder.
Ses!



Kommentarer
Namn: Joanna

Fett grymt!

2009-08-25 @ 16:45:07
Bloggadress/hemsida: http://jolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback