>

Today it's Saturday

Tjenare alla!
Idag så vaknade jag vid åtta-nio tiden och var faktiskt förvånansvärt pigg. För första gången den här veckan. Sen blev det att äta frukost, duscha och fixa sig och sen åka till Sthlm med mamma och mormor. Först tänkte jag köpa en snygg skjorta från JC, men den var så dyr, så vi gick vidare och på Bikbok hittade jag istället två skjortor för samma pris. Om ni nu undrar, så har jag letat efter skjortor i flera månader, och nu äntligen har jag hittat! Sen köpte jag ett par jeans på Gina Tricot, eftersom jag älskar trasiga jeans, och jag hittar inte dem någon annanstans ;)
Sen köpte jag även en kalender för att hålla reda på allt som händer under åttan. Sen gick vi runt lite, men jag hade jätteont i huvudet och halsen, så vi åkte hem och kom hem vid halv sex tiden. Och sen fixade jag min kalender, ( förlåt Sara för att jag härmade dig!! ) och jag tycker den blev ganska snygg ;)
Nu ska jag lyssna på loving music och titta runt lite på bloggar och så kanske?


Köpte den även i lila.


Alterbrigde - In lovin memory


Kommentarer
Namn: [lisa bjernhagen]

sv: thanks a lot du :D



spana in vårat band vetja! precis blivit klar med en av våra inspelningar, 2 låtar upcoming > http://myspace.com/shadowoftheroom



/the singer :)

2009-08-29 @ 19:05:09
Bloggadress/hemsida: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback