>

Tråkig fakta om moi!

Här kommer lite ointressant fakta.

1. Fullständigt namn? - Jenna Cecilia ( Inget efternamn till er! )
2. Exakt ålder? - 13 år, 10 månader och 8 dagar. ( Tror jag. )
3. Vart bor du? - Nära Sthlm.
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och bror.
5. Husdjur? - En hamster ;)
6. Färg på ditt hus? - Rött
7. När är du född? - 1995-11-09
8. Klass? - 8B
9. Sjuk? -Nej.
10. Något jobb? - Nej.
11. När ska du sova ikväll? - Typ... Vet inte, när jag är trött?
13. Duschat idag? - Yes, och kommer duscha en gång till ;)
14. Kramat någon idag? - Nope.
15. Pussat någon idag? -  Nej.
16. Vad har du ätit? - Frukost, lunch, snart middag
17. Dagens klädsel? - Pyjamas till halva dagen, sen shorts och tee.
19. Dagens sötnos? - ...
20. Dagens roligaste? - Jag? xD
21. Har du många vänner? - Nej, inte så många...
22. Hur många har du kysst? - Måste säga... 0 xD
23. Vem kramade du senast? -  Typ, ingen xD
24. Hur många vill du ha sex med? - Hoppar över! xD
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Min kusin typ...
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Kommer inte ihåg, och orkar inte kolla xD
31. Senaste film? - Typ... Vet inte, men snart ska jag se en film, räknas det? xD
32. Senaste låt? - Typ någon med The Script. Älska!
33. Senaste mat? - Soppa xD
34. Senaste dryck? - Saft xD
37. Favorit stad? - En av dem är New York!<'3 - Även fast jag aldrig varit där :(
38. Favorit land? -  Typ... Australien?
39. Favorit ämne i skolan? - Bild eller slöjd. Tar fram det kreativa i mig xD
40. Favorit år? - I donno!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Hmm...
42. Personen du kysste? - -
43. Gången du spydde? - Typ flera år sen! :O
44. Gången du grät? - Hmm... Typ några månader sen xD
45. Pizzan du åt? - Öh, ofta man kommer ihåg?
46. Gången du var i göteborg? - Förrförra sommaren.
47. Gången du var i stockholm? - Bor nästan där, men det var för några veckor sen xD
48. Gången du var full? - Aldrig varit, och hoppas det förblir så :)
49. Gången du var hög? - Kommer aldrig bli det!
50. Personen som såg dig gråta? - Öh... Det var typ två år sen?

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma ;)
54. Tv-spel eller datorspel? - Öh... Svårt? xD
55. Singel eller upptagen? - Snigel xD Hahha, fattar någon min humor?
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget ofc!
63. Göteborg eller stockholm? - Sthlm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Fanta? xD
66. Pizza eller kebab? - Kebabi ;)
67. Randigt eller prickigt?- Svårt!!!
68. Älska eller älskas? - Gissa tre gånger
69. Leva eller dö? - Leva antar jag xD

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Hmm, många?
71. Personer du hatar? - Nobody. Kolla vad duktig jag är xD
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Typ... fyra xD Jag vet, jag är svår att älska.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Nada!
74. Glassar du ätit på en dag? - Två högst. Måste tänka på magen vetdu!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Nada ;)
76. Gånger du haft minnesluckor? - En gång.
77. Piercingar har du? - Öronen, om det nu räknas ;)
78. Personer du saknar just nu? - Hmm...
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Man kan väl säga noll tror jag xD

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - No comment!
81. Ska du träffa imorgon? - skolan xD
82. sjöng du senast för? - Mig själv?
83. Hade du senast en msnkonversation med? - typ Johanna... Tror jag
84. Spelade du tv-spel med senast? - ingen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen, eftersom romantik är överskattat!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Yes ;D
87. Förtjänar att dö? - Du kanske? Nä skämtade bara xD
89. Vill du sova brevid inatt? - Ingen

VAD:
90. Gör dig glad? - vet inte...
91. Gör dig ledsen? - .
92. Vad vill du helst göra nu? - Vet inte...
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan!
94. Vill du ha nu? - Kanske 20 november? eller 9 november ;)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag har ingen aning...
96. Längtar du till? - 20 november :) Och tills skolan tar slut xD
97. Tycker du om dina betyg? - Ganska nöjd, men måste höjas till MVG i några ämnen xD
98. Ångrar du ditt liv? - Ibland...
99. Är det bästa som har hänt dig?  -


Kommentarer
Namn: Neah

Det kan du gärna få gör :)



Adda min msn så ger jag dig lösen och det!

2009-08-23 @ 18:04:14
Bloggadress/hemsida: http://linnearunermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback