>

Trött och irriterad!!

God morgon!
Jag är astrött och irriterad eftersom att jag inte kunde sova i natt, så ni skulle bara våga säga något till mig, för då vet man aldrig vad som händer! Vaknade halv sju, eftersom att jag skulle duscha, och jag har jätte ont i huvudet, och även snuva och lite hosta. Hoppas jag inte blir sjuk. Skulle inte vara så kul! Jag är bara så irriterad på allt just nu, så vi får se hur det går i skolan. Och så har jag jättetråkigt. Inte för att jag behöver ha något att göra, men ändå. Något måste jag göra, men har ingen aning om vad. Nu ska jag i alla fall hitta på något tills jag ska gå till skolan.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback