>

Vanlig dag idag...igen



Nu är jag här igen! Glada ni blev det vet jag ;)
Men i alla fall så började vi egentligen tio över men började tjugo över istället. Så engelskan blev tio minuter kortare xD Inte så mycket men ändå. Idag hade vi äve syslöjd då vi ska virka typ först och jag är 'host' väldigt duktig. Nej men jag hatar att virka. Att sy är mycket roligare. I alla fall så hade vi inte SO idag, så vi fick sluta typ en timme tidigare eller något. Skönt! Fast vi måste ändå göra uppgifter hemma, men det är enkelt, så jag gör det lite senare. Ska kanske ut och gå lite snart och se ska jag cykla på våran motioncykel. Igår cyklade jag 25 km ;)
Jag kanske håller på och blir en sportnörd? Nej då det tror jag inte, men om jag ska bli smal så är det bara att ta itu med det och börja röra sig!
Nej nu ska jag dra, ses!



Det fick bli en egobild, som det inte kommer så många av i bloggen. Enda anledningen till det är att jag faktiskt inte blir bra på bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback