>

Bad Update - Better now I hope

Förlåt för att jag inte skrev igår, men har haft lite fullt upp här. Men nu ska jag försöka uppdatera minst en gång om dagen, så att ni läsae har något att läsa om :)
Idag ska jag till Ikea och kolla på en ny byrå och en fotölj till mitt rum. Sen ska vi också fixa nya tapeter till mitt rum. Lägger in en före och efterbild när det är klart! Sen ska jag också till stinsen och köpa kläder. Behöver nya. Senast köpte jag i typ maj, och det är ett långt uppehåll för min del, men förra månaden köpte jag Grey's Anatomy Säsong 3, så jag hade inte pengar till kläder ;)

Kram!

P.S Hur mycket pengar slösar du på kläder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback