>

Klänning=snart klar!

Hej hej alla!
Innan jag glömmer bort, anmäl er till veckans blogg i inlägget under. Anmälningarna under dem andra Veckans blogg den här veckan gäller också!
Idag gjorde jag nästan klart min klänning. Ska bara korta av den lite så är den klar! Så imorgon ska jag hämta den. Vi får väl se om jag ska ha den på skolavslutningen, men en bild på bloggen kommer i alla fall!
Och kom ihåg frågestunden! Ta chansen och ställ vilken fråga du vill.
Lägger inte in bilder i dag, är för trött.

Kram!


Kommentarer
Namn: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Svar: Tack :D Detsamma!

2009-06-04 @ 17:14:33
Bloggadress/hemsida: http://pitetjej.webblogg.se/
Namn: Joanna

Hehe jag vill bli veckans blogg.. :)

2009-06-04 @ 20:05:41
Bloggadress/hemsida: http://jolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback