>

What will I do today?

Alltså, jag tror jag skrev att jag skulle skriva, men orkade inte, var en boknörd och läste två böcker jag köpte igår. Och jättetrött ärman ju också eftersom att man somnade efter halv 5 nån gång. Hatar att bara sitta uppe på nätterna och göra inget, men that's life. Idag orkade jag inte åka och bada, har typ badat varje dag sen det blev fint väder, nej usch, orkar inte bada och bränna mig varje dag ;)

Ses!



Jippi för er, nu blir bloggen lite roligare med nya bilder som jag tagit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback