>

Musik

Jag helt enkelt Ä-L-S-K-A-R musik och skriver själv låtar. Men har inte skrivit på ett tag, men lyssnar gärna på musik. Och när jag stämt min gitarr spelar jag också :) Och sjuner gör jag också.
Men nu ska jag skriva några av mina favoriter bland låtar och band/artister. Lyssnar mest på rock, men kan även lyssna på annat också.

The Killers - Somebody Told Me
The Killers - Human
Coldplay - Viva la Vida
Johnossi - 18 Karats gold
James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken strings
Plan Three - Triggers
Nickelback - Savin me
Nickelback - Far away
Evanescense - Bring me to life
Sum 41 - Pieces
Three Days Grace - Never too late

Gillar många fler men orkar inte skriva alla, men ni kanske fått några tips på bra musik, så är det bara bra :)
Nu ska jag fortsätta lyssna på Bandit och kanske skriva lite i min bok...

Puss och kram!


Kommentarer
Namn: Malin

sv: Aha, okej =)

Du har den sötste bloggen jag har sett på länge!

2009-03-07 @ 20:48:04
Bloggadress/hemsida: http://malinworlin.blogg.se/
Namn: Sara (A)

Du har bra musik smak du :D<3

xD

2009-04-05 @ 15:27:57
Bloggadress/hemsida: http://zamber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback