>

Breaking Dawn is going on the screen!

ÅH! Breaking Dawn blir film!! Läste den på Twilightnews, och här kommer artikeln.

File this one under "Le Duh." Robert Pattinson may be spending most of his time at Cannes chilling out along the French Riviera, but he's also talking to a few reporters.
And oh, the things he's saying. In what should come as a surprise to absolutely no one,
Pattinson confirmed to The Hollywood Reporter that he is
signed on for the silver screen adaptation of "Breaking Dawn,"
the fourth book in Stephanie Meyer's "Twilight" series.


I somehow doubt that any of you are surprised by this news.
 Given the fact that the third book's adaptation is confirmed,
 as well as the not-inconsequential worldwide box office figures
 - approaching $400 million - it was really just a matter of time this last "Twilight" confirmation surfaced.

Svensk översättning av mig:

Arkivera det här under " Le Duh. " Robert Pattinson kanske spenderar mesta av tiden på Cannes chillar längs den långa Franska Rivieran, men han pratar även med ett par reportrar.
Och oh, sakerna han säger. I vad som skulle komma som en överraskning till absolut ingen, bekräftade Pattinson till The Hollywood Reporter att han är undertecknat för den silvriga skärmens bearbetning av " Breaking Dawn, "
den fjärde boken av Stephenie Meyers " Twilight " serie.

Jag tivlar på att någon är överraskad av dem här nyheterna. Det är bestämd att tredje bokens bearbetning är bekräftad,
samt att de inte viktiga worldwide bok office funderar på siffror
- närmar $400 million - det var egentligen bara en tidsfråga innan sista " Twilight " skulle bekräftas.

Det är ingen perfekt översättning av mig, och säg gärna till om jag skrivit fel någon stans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback