>

I love Grey's Anatomy

Hej hej alla!
Hur mår ni då? Själv har jag en väldigt trött känsla, men inte lika mycket som igår. Fast i och för sig stannade jag uppe ganska länge för att se Grey's Anatomy Season 1, som jag köpte igår. Och den var väldigt bra :) Någon annan som älskar Anatomy?
På måndag kommer jag få Season 2, för vi beställde den idag från internet. Och igår fick jag även New Moon, som jag läst, men inte skaffat förrän igår. Just nu lyssnar jag på musik. These Two Hands - Hana Pestle. Har hört två av hennes låtar och dem är superbra! LYSSNA! :) Dem finns i kategorierna Music och The Twilight Saga om ni vill lyssna.
Ja, mer händer inte. Imorgon måste jag plugga igen det jag inte gjort än eftersom att jag inte orkat. Sen ska jag plugga till No provet, som är typ nästa vecka. Och jag kan inget. Det är ju inte så smart. Men i alla fall, i onsdags hade jag också matteprov, och det kändes som att det gick ganska bra, men då brukar det alltid gå dåligt, så jag kommer säkert få G. Men bättre det än IG.

Nu kommer lite som jag ritat under den här veckan, och för typ 2 veckor sen!


Kommentarer
Namn: Oliva

matte prov är så jobbiga, kan typ nada men jag får typ G i alla fall :)

2009-05-23 @ 11:56:16
Bloggadress/hemsida: http://cuty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback