>

I love pictures!

Här skriver jag igen ändå!
Som ni kanske ser har jag ändrat designen. Det här kommer ju inte bara vara en Twilight blogg, så jag tänkte att jag lika gärna kan ändra design. Idag har det inte hänt så mycket. Som vanligt. Men på SO:n och svenskan hade vi so-prov och det gick ganska bra för mig, tror jag i alla fall. Sen så ska jag under helgen plugga på maträtterna på tyska till på tisdag, då jag kan göra den istället för på omprovstid. Och snart ska jag och mamma hämta ett par skor till mig från källaren. Och imorgon är det ju skola, men eftersom jag tagit ledigt slipper jag. Yes!
Lägger in några bilder, och skriver mer sen!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback