>

I think I bought a lot of pink today...

Hej hej alla! Idag var jag i stan med mamma, och nu har jag verkligen ont i fötterna. Vi kom nyss hem, och vi var där sedan klockan halv 12 ungefär. Jag köpte ett rosa linne, en vitt/grå aktig tröja med peach/rosa färgade ränder och en rosa skjorta. Sen så gick vi runt mycket och sen när vi skulle hem så var det en biljakt i stan. Alla stod typ och stirrade ;D
Sen gick vi till 7 eleven och jag köpte B&J Wish, och den var jättegod och någon slags ekologisk apelsindryck, som också var jättegod. Imorgon ska jag till New Yorker för att köpa ett par jeansshorts och kanske ett par ballerinor.
Har tyvärr inga bilder, eftersom att jag inte hade någonstans att lägga min kamera, så...

Kram!

Rösta på veckans blogg i inlägget under :)

Kommentarer
Namn: Liisa

Haft en bra helg? :)

2009-05-03 @ 12:21:59
Bloggadress/hemsida: http://theliisa.blogg.se/
Namn: LISA TRINH

sv; ska du inte lägga upp en bild på sakerna du köpte? :)

2009-05-03 @ 17:00:25
Bloggadress/hemsida: http://missfreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback