>

If S.M would have chosen actors

Egentligen hade Stephenie Meyer planerat helt andra skådesspelare till filmen, som hon tyckte passade in, så här kommer dem!

Emily Browning as Bella Swan               Henry Cavill as Edward Cullen        

John C Reilly as Charlie Swan

Charlie Hunnam as Carlisle Cullen    Joanna Krupa as Rosalie Hale     

Rachel Leigh Cook as Alice Cullen

Tyler Posey as Jacob Black           Daniel Cudmore as Emmett Cullen


Hmm... Jag vet inte... Jag kan inte riktigt föreställa mig Twilight stjärnorna som annat än som dem är, så det är svårt att säga om dem skulle passat, men några av dem passar väldigt bra, som t.ex Alice.
Vad tycker ni?

P.S Var med i Veckans blogg 3 inlägg ner!


Kommentarer
Namn: Evelina

Hur går det till då? Får andra bloggare rösta på bloggen eller väljer du ut den blogg som du gillar mest? :P

2009-05-01 @ 10:47:52
Bloggadress/hemsida: http://evelinar.blogg.se/
Namn: ♥Natalie♥

Sv: hej vad menar du? veckans bloggmin bloggär ju inte så fin men är du intresserad avsmycken såkan du ju add [email protected]

2009-05-01 @ 15:14:17
Bloggadress/hemsida: http://soune.blogg.se/
Namn: martina

håller med, ja tycker nog endast att hon som stephanie har valt som alice skulle passat, dom andra är jag tveksamma till! :)

2009-05-02 @ 18:45:36
Bloggadress/hemsida: http://uunsaidthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback