>

It's rainy outside!

Jag har värsta snuvan nu, men jag kan inte bli sjuk igen! Var ju sjuk två veckor för typ 3 veckor sen eller så. Inte kan jag väl bli sjuk igen, eller? Hoppas inte i alla fall. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ta bilder kan jag inte eftersom min pappa tog min kamera :(
Alltså, för att själv ta bilder! Jag har inte gjort något, haha!
Aja, ska kanske gå ut, ta en promenad eller något, bara jag får något att göra! Fast sen måste jag göra läxor också.
Skriver mer senare!

Kram!



P.S Har läst den här boken två gånger, och den är SJUKT bra! Men om du är lättskrämd, så ska du nog inte läsa den!


Kommentarer
Namn: J

Svar: Det var inte riktigt den jag menade men tack så mycket! :D

2009-05-23 @ 23:42:48
Bloggadress/hemsida: http://thetwilights.blogg.se/
Namn: Olivia

jobbigt med snuva.. kan vara pollen

2009-05-24 @ 00:20:25
Bloggadress/hemsida: http://cuty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback