>

Little me here!

Fakta om mig:

Jag är en 13 ( snart 14 ) årig tjej, som bor i Stockholm och går i 7:an. Börjar 8:an till hösten, om ni kanske inte fattat det redan :)
Det har blivit mycket skrivande om The Twilight Saga här, men kommer ta en liten paus från det, men ibland kan det komma in några inlägg och så.
Jag älskar allt som har med musik att göra, och älskar att sjunga, men när jag är nervös eller inte kan låten låter jag som en åsna. Okej, inte bokstavligt talat, men något liknande. Och på datan låter jag helt konstig! Så mig kommer ni inte få höra sjunga antar jag. Jag kommer antagligen försöka göra något med musik när jag blir äldre, men vi får väl se :)
Bollar fram och tillbaka med vad jag vill bli, inte för att jag behöver tänka på det ett tag, tur nog! Mitt favoritband kan jag inte säga, för jag älskar som sagt all musik, förutom för lugn musik och opera! Fy! Håller på att lära mig spela gitarr och piano, men jag kan inte säga att det direkt går bra :) Favorit bok är New Moon och Breaking Dawn i The Twilight Saga av Stephenie Meyer. Favoritserie är Grey's Anatomy, som jag fullkomligt älskar just nu. Har Säsong 1 hemma och snart även 2:an. Jag vill ha samma hårfärg som Hayley i Paramore har i Decode musikvideon, men tyvärr får jag inte ha så. Min normala färg är blond, och inte så lite heller. Men har färgat brunt för ett tag sen, och nu... Ja, nu är det brun/orange. Int så väldigt snyggt. Men livet är sånt.
Och jag är ingen direkt social person, gillar att vara ensam. Och tänker även alldeles för mycket på vad andra ska tycka om jag kommer fram och pratar, så det betyder att jag inte gör det! Så tro inte att jag hatar dem jag inte pratar med bara :)
Jag försöker tro det bästa om andra, men inte alla visar sin bästa sida väldigt ofta, så ibland blir det lite svårt.
Antar att jag inte har något mer att berätta.

Ställ bara frågor om du vill veta mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback