>

Älskar att sjunga!

God morgon läsare!
Idag kör jag på munkjacka istället för skjorta. Det kan bli lite utdraget även det ;)
Vaknade i alla fall som vanligt klockan sex så nu har jag en massa sparetime. Roligt eller hur? Jag är i alla fall fortfarande jättetrött och allt jag skulle vilja är att lägga mig ner i sängen och somna om igen. Första timmen idag blir musik.
Har jag förresten sagt att jag kanske ska börja ta privata sånglektioner? Om jag ska vara med i idol om några år måste jag väl träna? Nej jag skämtade bara! Ni behöver inte oroa er för att se mig på Tv. Förresten vem vet? Idol kanske inte finns kvar när jag har åldern inne?
Nu ska jag i alla fall lyssna på musik. Här kommer en låt som jag kanske lagt på bloggen tidigare, men den är så SJUKT bra så den måste in igen! :)

Lifehouse - Hanging by a Moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback