>

Äntligen fredag!

God morgon alla!
Idag börjar vi kvart över istället för tjugo över. Oh no! Haha, nej skämtade bara, det är ju inte så mycket. Då ska vi ha musik och sen blir det en massa andra ämnen. Har tyska förhör och so-test idag, så man får ju se om jag klarar det ;) Fast jag tror jag har ganska stora chanser xD
Nu ska jag starta om datorn så att vissa saker ska funka.
kram!



Älskar den låten, men ni får videon med, eftersom jag leker med trailerna, eftersom att jag inte kan få hela filmen på datorn. Några tips på hur man gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback