>

Boring.

Hej hej alla!
Fick inte gå till skolan, och även fast skolan är tråkig, så ville jag dit. Det är tråkigt att sitta hemma, men jag har i alla fall fått rita lite ;) Har inte riktigt orkat med det på ett tag, men idag ritade jag tre teckningar. Två blev jag nöjd med, men den tredje är ful. Imorgon får jag förhoppningsvis gå till skolan. Jag vet, det där låter verkligen knäppt. Just nu sitter jag och lyssnar på en skitbra låt, som jag bara älskar. Den heter Over and Over med Three Days Grace
Hur har/blir eran dag idag?
Här kommer bilderna jag ritade!



Inte så jätte snygg, men inte den fulaste jag gjort heller ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback