>

Fullt upp i helgen!

God morgon alla!
Är jag inte duktig som är vaken såhär tidigt på morgonen? Innan jag börjar med dagen ska jag skriva lite om igår. Först, jag är ledsen att det inte blev uppdatering igår, men jag var i stan med mami och där köpte jag en tröja och byxor och sen städade jag och så hemma innan jag gick till mormor och där var jag typ till halv nio. Sen var jag för trött för att orka sitta vid datorn, så jag gick till sängs och läste boken jag köpte idag. ( Köpte två )
Jag köpte Sveket, som jag läst på engelska förut, och sen köpte jag Som om ingenting av Katarina von Bedrow.
Båda böckerna är väldigt bra :)
Och idag ska jag till grönan så det blir nog ingen uppdatering idag heller. Sorry! ;)
Ciao!

Kommentarer
Namn: Linn

SV: Jodå, allt är super :)

2009-09-20 @ 17:55:45
Bloggadress/hemsida: http://brunetternasmode.blogg.se/
Namn: Fia

Tack för tipsen :D

2009-09-21 @ 15:29:01
Bloggadress/hemsida: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback